[問題] JOKER ep04裡的那首交響曲

看板Japandrama (日劇)作者 (深藍)時間16年前 (2010/08/08 04:53), 編輯推噓1(102)
留言3則, 3人參與, 最新討論串1/1
剛看完Joker ep04 裡面一直有放一首交響曲 最後椎名還有哼的那首 一直想不起來這首曲子的名字 有人知道嗎? 感謝~~~ -- No Day But Today ~[Rent] The heart may freeze or it can burn. The pain will ease if I can learn There is no future. There is no past. I live this moment as my last. Forget regret. Or life is yours to miss No other path, No other way, No day but today... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 72.130.189.244

08/08 07:40, , 1F
是「木星」(JUPITER),平原綾香翻唱過。
08/08 07:40, 1F

08/08 12:49, , 2F
原曲是古典樂
08/08 12:49, 2F

08/08 17:07, , 3F
阿阿 對!! 是行星交響曲裡的木星! 謝謝啦~
08/08 17:07, 3F
文章代碼(AID): #1CNSVYXL (Japandrama)
文章代碼(AID): #1CNSVYXL (Japandrama)